יום רביעי, 24 בדצמבר 2008

תחזוקת הגוף

מאז ומתמיד עסקתי בספורט,ממש מגיל צעיר ולא עזבתי אותו מעולם,תחילה שיחקתי כדורגל בהפועל חדרה כילד וגם בשכונה,בשבתות היינו מתאספים בסביבות השעה עשר ומשחקים ברציפות עד שאמא היתה קוראת לבוא לאכול ,נחים בצהריים ואחר הצהריים שוב במגרש והפעם לכדורסל.בקיץ היינו מתאספים בערבים ומשחקים בכדור משחקי לילה,שוב עד שנקראנו לישון.בנערותי שיחקתי כדורסל באגודת מכבי ובסוף י"א עד י"ב הייתי שוער בקבוצת הנוער של מכבי חדרה רק מה קצת פחדתי לזנק ושוער בלי זינוקים זה לא הולך ,ובכך נגדעה קריירה מבטיחה.
תמיד גם אהבתי לרוץ והצטיינתי בריצות ארוכות,אהבתי גם תרגילי כוח כמו שכיבות שמיכה ,עליות מתח והרמת משקולות,כשקר בחוץ אני קופץ בחבל או עולה ויורד במדרגות ביתי.
בכל יום בלי יוצא מן הכלל אני מקדיש למעלה משעה לפעילות ספורטיבית,זהו אורח חיים וקשה לי לראות את עצמי בלעדיו,ממליץ לכל אחד בחום ,גם למי שלא עסק מעולם בספורט מכל מיני סיבות להתחיל ולעשות זאת,אני מצרף קישור לאתר אותו מפעיל בחור אמריקאי שכינויו "סקובי" בו הוא מדגים בצורה נהדר כיצד ניתן לעשות כושר באמצעים פשוטים ובעיקר בבית ללא כל מיני מכשירים מסובכים,אך חשובה כאן מכל ההתמדה והמשמעת העצמית.מאחל בהצלחה למתחילים ואשמח לשמוע תגובות הבחור בן 48 ויש לו גוף של נער צעיר הוא גם מכוון לאכילה נכונה.http://fitness.scoobysworkshop.com/

2 תגובות:

  1. שקדי???
    עזוב הכל ולך על דוגמנות.
    נו,טוב, לפחות תשלב בין השניים.חהחהחהחהחה
    פירגה

    השבמחק
  2. על זה נאמר גם יפה וגם אופה

    השבמחק