יום שישי, 13 באוגוסט 2010

איזה כייף,לקחתי אתמול לפני השינה כדור נורופן נגד כאבים ונוגד דלקת וראו זה פלא הכאב שליווה אותי שבועות במרפק יד שמאל נעלם כלא היה,הגב גם קצת יותר טוב ונראה לי שאוכל להתמודד עם אימון החזה בצורה טובה,וזה יקרה בחצי שעה הקרובה,בינתיים הכנתי בצק ללחמניות הנפלאות שלי אותן אני מכין כל שבוע והנה המתכון
1 ק"ג קמח
2 כפות מלאות שמרים יבשים
4 כפות סוכר
כף אחת מלח
שני שליש כוסות שמן קנולה
שתי כוסות מים וחצי
מערבבים את הכל בקערת מיקסר עם וו לישה כ12 דקות,הבצק אמור להאסף כולו סביב הוו לישה ולא להיות דביק מדי,מורחים שמן על הידיים ומלטפים את הבצק,מחזירים לקערה ומכסים בנילון נצמד למשהו כמו 45 דקות(בקיץ התפיחה מהירה מאשר בחורף,כי שמרים אוהבים חום)
מחלקים לעיגולים בגודל כדור טניס לערך,עושים צורות לפי מיטב פרי דמיונכם,מורחים מלמעלה ביצה ומפזרים שומשום,פרג,קצח,בצל מטוגן וכו,אופים 20 דקות בתנור שחומם מראש ל180 מעלות,לי הכמות מכסה שני מגשים ואני משנה להם מיקום בתנור אחריי עשר דקות(הופך בינהם)
מקרר על רשת ובתיאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה