יום חמישי, 29 במרץ 2012

אני ממליץ על..29/03/12 המדור להמלצה על בעליי מקצוע מעולים

היום אני רוצה להמליץ לכם על רופאת השיניים שלי,שרית שקדי,היא במקרה גם אשתי,אבל ,מכיוון שאני מאוד ביקורתי,והיא עברה את מבחן הביקורת שלי,אני יכול להמליץ עליה גם לכם.
בראש ובראשונה היא בן אדם,בן אדם ישר והגון,בעלת מקצוע נהדרת,עדינה ונעימה,מתקשרת היטב עם הלקוחות,בוגרת הדסה עין כרם ועם נסיון של 20 שנה.
במרפאתה גם מבחר רופאים מומחים מצוינים שעובדים אתה.
היא מטפלת גם בגז צחוק,ואני ממליץ מאוד מנסיון אישי.
המחירים נוחים ומתחשבים,והכי חשוב תשלמו רק עבור מה שהפה שלכם באמת צריך.
היא מקבלת בקליניקה פרטית בחדרה ברחוב הרברט סמואל 91 והטלפון במרפאה הוא -0775020208
ותגידו שאבי שלח אתכם,גם כאן שווה להגיע מכל חלקי הארץ,יש לה לקוחות שבאים מאירופה ומארה"ב ,במיוחד לטיפולי השיניים ומשלבים בזה גם ביקור משפחתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה