יום שלישי, 13 במרץ 2012

פניה אליכם חבריי היקרים

אחריי חודש וחצי שאני כותב כאן,בבלוג,מדי יום,אני רוצה לומר לכולכם שאני מאוד נהנה לכתוב,אני מאוד נהנה לבטא את עצמי ולתת ביטוי לדברים שאני אוהב,אני מאוד נהנה שמרוב הדברים גם אתם נהנים וציבור הנכנסים לבלוג הולך וגדל מדי יום,אבל רציתי לבקש מכם תמיכה,רציתי לבקש שתשתפו אותי גם אתם בפידבקים אמיתיים ולא רק במעניין,מגניב,מצחיק כי זה סתמי,אני מעונין להכיר אותכם את דעותיכם ומה שאתם חושבים על מה שאני כותב,אני מקדיש לבלוג הזה כמה שעות בכל יום,מבקש מכם להקדיש כמה דקות,למען כולנו,בשבילכם,בשביל שבאמת יהיה לנו כייף ביחד ונתרום אחד לשני ולסביבתנו.
אשמח גם  אם תמליצו על הבלוג לחבריכם,כדי שנגדל ונתרחב ונשפיע,מהדברים הטובים שיש כאן ויש ,לטעמי,הרבה.
אז תודה חברים וחברות יקרים,אשמח לשמוע רעיונות,אני פתוח לכל הצעה והצעות שהוצעו לי למדורים נוספים כבר יושמו ואתם נהנים מהם,אם למישהו מכם יש איזה כישור מיוחד שהוא יכול לבוא ולתרום לטובת כולנו אשמח לשתפו ולתת לו במה.
ושוב תודה לכולכם,שטורחים ונכנסים מדי יום,אוהב את כולכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה