יום רביעי, 14 במרץ 2012

טיולים בחו"ל

אני משתדל לנסוע לטיול לחו"ל לפחות אחת לשנה,כשהיעדים המועדפים עליי הם אוסטריה ,גרמניה וצרפת,תשאלו למה?כי בראש ובראשונה,אני שונא טיסות ארוכות,בטיסה של 4-4וחצי שעות אני עוד איכשהו מסתדר,למרות שאני לא מצליח לישון בטיסות,בדרך כלל מירווח הרגליים צפוף לי בשל גובהי,ואני שונא את הדחיסות וחוסר האונים שיש במטוס,ואת התנועה הבלתי פוסקת לידי.
מעבר לסיבות הללו,יש במדינות הללו את כל מה שאני רוצה ומבקש מחופשה וממש אין לי צורך ליעדים רחוקים וארוכים,אני נוחת בשדה התעופה לוקח רכב שהזמנתי מראש,ונוסע לצימר שהזמנתי מראש,שבדרך כלל נמצא בלב חורשה או קרוב אליה,מזמן שקט ושלווה ורוגע,ובכל יום אני עושה טיול כוכב,קרי,טיול שטווח הנסיעה שלו מהצימר הוא של שעה-שעה וחצי ואין להשוות נסיעה של שעה וחצי בנמדינות הללו,לישראל,משום שתשתית הכבישים טובה יותר,הנסיעה מהירה ,הנהגים הרבה פחות עצבניים,ויותר מנומסים.בצימר עצמו יש מטבח מאובזר ואנחנו מכינים לעצמנו את הארוחות,ובמהלך הטיול היומי אוכלים ארוחת אחת בחוץ.
באיזורים הללו ניתן למצוא אטרקציות אין ספור,גם למבוגרים וגם לילדים,אך בעיקר אני מאוהב בירוק האינסופי ובכמויות המים שזורמות מכל עבר,ובאמת שאני לא צריך יותר.
במהלך טיוליי צברתי נסיון רב,בהיכן להזמין רכב בזול?באיזו חברת תעופה כדאי לנסוע?מסלולי טיול מומלצים ,באיזה צימרים כדאי ללון?ועוד אשמח לסייע לכל מי שמתכנן טיול ,בשאלות שמתעוררות.
אני גם פירסמתי לא מעט טיפים באתר למטייל ואוכל להפנותכם אליהם.
לשרותכם,בכייף ובהנאה והעיקר שיהיה לכם טיול מהנה.

תגובה 1:

  1. אין על היופי שך הירוק האינסופי הזה. באמת שאין, פשוט אין בעולם הזה :)

    השבמחק