יום רביעי, 14 במרץ 2012

שבירת כמה מיתוסים בנושא הספורט

אני שומע ברדיו כל הזמן פירסומת של סטודיו c שאומרת משהו כמו,או איזה יופי את נראית,מה קרה לך?והשניה עונה פשוט מאוד התחלתי להתאמן פעמיים בשבוע בסטודיו c,אז רבותיי אני אומר לכן וגם לכם,שיש פה הטעיה גדולה,גם אם תתאמני במכון 4 או 5 פעמים בשבוע ובמקביל לא תשפרי את הרגליי האכילה שלך,לא רק שלא תרדי במשקל יש סבירות גבוהה שתשמיני יותר,משום שאחריי פעילות ספורטיבית יש תיאבון רב,ואת עשויה להכניס לגוף הרבה יותר ממה שהוצאת,אתם יודעים אגב כמה קלוריות שורפים בממוצע בשעה במהירות ממוצעת על הליכון הייתי אומר שלא יותר מ400 קלוריות,בארוחת שחיתות אחת מיד אחריי הפעילות הגופנית,אפשר להכניס לגוף 1000 קלוריות כמו כלום.
אז מה כן,רק שילוב של ספורט ומשטר תזונתי מתאים שבו יש מאזן קלורי שלילי יוביל לירידה במשקל,אך גם כאן ישנה הטעיה,כשמראים בתמונות נשים עם בטן שטוחה וגם אותה מייחסים לפעילות ספורטיבית,בפועל אדם איננו יכול לבחור היכן לרזות,נכון הוא שאם באופן מצטבר נשמור על מאזן קלורי שלילי נרד במשקל ובאחוזי השומן,אבל לא אצל כל אחת זה יבוא לידי ביטוי דווקא בבטן,רק אם התהליך יימשך לאורך זמן סביר מאוד שתוכלי להיפטר גם מהבטן.
ומה לאכול?חשוב לאכול מאכלים עתירי חלבון,שיסייעו לפתח מסת שריר,ומאידך לא מלאים בשומן כמו טונה,גבינות רזות,דגים,לחם,קטניות עתירות חלבון כמו שעועית,חומוס,טחינה,בשר דל שומן ולעיתים מותר לשלב גם דבר מתיקה,הכל שאלה של מינונים.
אז זהו,מקווה שעזרתי לכן ולכם,אהה ועוד דבר כל המכשירים האלו שמנסים למכור לכן ושמבטיחים הבטחות מהבטחות שונות,כמו כאלו שמרטיטים את הבטן ושורפים שומן או קוביות בבטן ב5 דקות ביום תשכחו מזה,זו הונאה ומי שמרוויח מכך אלו אותן חברות שמשווקות את המוצרים הללו.
אם תרצו תוכלו להתבונן בסרטוני ההדרכה שלי ביוטיוב ולראות כיצד ניתן לבצע כושר ותרגילים עם משקולות גם בבית,ללא התחיבות כספית למכון,שבהתחלה מתלהבים ואחר כך מפסיקים ללכת.
קישור לסרטונים,(זו רק דוגמא לאחד מהם ויש עוד המון)http://www.youtube.com/watch?v=rqvjWpV_6MA

2 תגובות:

  1. סטודיו C רוצים דבר אחד וזה לחדור לארנק שלכן כמה שיותר עמוק. סטודיו C משחקים לכן על המצפון, על המראה שלכן שזקוק לשיפור וטיפול.
    בולשיט! סטודיו C היא רשת עלובה שבמרמה גוזלת כסף מלקוחותיה.

    השבמחק
  2. תודה. סקירה מעניינת.
    מעניין מה דעתך על המכשירים הביתיים לכפיפות בטן.

    השבמחק