יום שני, 12 במרץ 2012

איך מאכילים אותנו לוקשים

היום אני רוצה לדבר על איך שממשלות ישראל לאורך שנים מאכילות אותנו לוקשים,לוקשים שהציבור בולע בתיאבון רב,עקב הפחדים שלו,והאמונה שהם נמצאים שם בשבילנו.
אז בראש ובראשונה,אני אומר לכם,הם לא נמצאים שם בשבילנו,הם נמצאים שם בשביל עצמם,הם לא שליחי ציבור,הם במקרה הטוב שכירי חרב שהומלכו על ידי עסקנים קצת פחות בכירים מהם שבבוא היום,שאיפתם הגדולה ,היא גם להגיע ,לאותו מקום בדיוק ושוב לחזור על אותה התנהגות בדיוק,כן רבותיי,ככה זה היה מאז ומתמיד,אבל פעם המינונים היו שונים,וזה הלך והדרדר עם השנים,כאשר שליחי הציבור איבדו כל רסן ומוסר.
אל תחשבו שבגין או רבין ואפילו בן גוריון לא דאגו לאנשים שלהם ולמפלגה,אבל הם דאגו גם קצת לנו,והיום זה ממש לא קורה,ולמה אני אומר את זה אני אומר את זה בהקשר של המיני מלחמה שמתנהלת ביננו לבין עזה כבר מספר שנים,אנחנו מחסלים,הם מפגיזים וככה זה חוזר חלילה,לדעתי אף אחד באמת ובתמים לא מעונין להיכנס בעובי הקורה ולפתור את הסכסוך הזה,ומי יוצא נפסד,כמובן,שבני שני העמים ולא המנהיגים,שממשיכים לשבת על סיר הבשר.
ראו,מנחם בגין,איש ליכוד,אישיות ימנית מוקצנת לכל הדיעות,השכיל להבין שחייבים לעשות שלום עם מצרים,מישהו האמין אז שזה יכול לקרות,הריי כל הזמן הודיעו לנו בתקשורת,שהם רק רוצים לזרוק אותנו לים,בסופו של דבר נפגשו המנהיגים,דנו עד שיצא עשן,והגיעו להסכמות ומאז ועד היום החזית הזו שקטה.
היום אין לנו את המנהיגות,שמוכנה לקבל החלטות קשות וכל מה שהיא עושה זה להעביר את הזמן,ולשחק באש מול איראן,כשגם במקרה הזה אין החלטה והסאגה הזו נמשכת ונמשכת.
עוד דוגמא להאכלתנו בלוקשים,לטעמי,היא הנילונים על החלונות נגד מלחמה כימית מול עיראק בזמנו,איזה מזל יש לנו שהם לא ירו נשק כימי באמת,לטעמי היו כאן עשרות אלפי נספים,אבל הציבור האמין להנחיות ורץ וקנה נילונים וניילן את כל הבית,יודעים מי הרויח,כן כן מישהו הרויח,אותם אלו שיבאו או יצרו את הנילונים ועשו קופה,שמעתם לאחרונה על אפודי המגן המצחיקים שאנחנו נדרשים ללבוש כל אימת שיוצאים מהרכב לחניה קצרה,אז גם על זה מישהו עשה הרבה כסף,שמעתי שמישהו נתקע עם מלאי של בד זוהר והוא מקורב של,אז עשו חוק שחייבים אפוד זוהר,וככה נפתרו מהמלאי ואפילו עשו קופה.
אז זהו חברה,אני לא מאמין כאן לשום דבר וכל הנחתה ממשלתית,היא קודם כל בגלל שזה משרת את האינטרס של מישהו וזה לא אנחנו הציבור,אלא,מישהו שיושב שם למעלה וגוזר קופון.
ועד שלא יבוא מישהו וישנה מינונים,אזי נמשיך לאכול לוקשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה