יום שלישי, 27 במרץ 2012

התנסות חיובית-רעיון חדש שצץ במוחי

לא פעם אנחנו תרים אחר בעל מקצוע אמין וישר בתחום מסוים ולא יודעים על מי ללכת,כתוצאה מכך ,אנחנו נופלים בפח ,פעם אחר פעם וכמובן שלא חוזרים לאותו בעל מקצוע בשנית.
מה שאני רוצה להציע כאן הוא מדור חדש בו אתם וגם אני נמליץ לכל חברינו על נותן שרות מעולה שבו נתקלנו ואנחנו מעונינים להמליץ עליו לכל השאר,כמובן שכל אחד באזור שלו ולעיתים שווה גם להזמין או לנסוע לבעל מקצוע מרוחק,בשל המקצועיות והאמינות שלו.
כל ההמלצות שלי ואני מקווה שגם שלכם ,תהיינה רק עמוק מהלב ללא שום טובת הנאה,כשרות טוב לכולנו כאן בקהילתנו הקטנה.
המלצתי הראשונה תהיה על איש מקסים,מקצועי וידידותי להפליא שעושה דברים מעץ,ובמחירים הוגנים ,אצלי הוא בנה דק ומחסן מעץ,אבל הוא עושה גם ספסלים,נדנדות מדפים,אדניות ועוד,שמו תולי הוא עובד באזור חדרה והסביבה ואתם יכולים כמובן לומר שאני הפניתי אתכם,אפילו רצוי,זה מחייב.מספר הטלפון הנייד שלו הוא-0522667388
אני מקווה לשיתוף פעולה שלכם,תוכלו לעשות זאת בתגובה לרשומה הזו,או בבלוג כתגובה להמלצות שאתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה