יום ראשון, 6 במאי 2012

תסכולי האישיים והרבה טרוניה

אני קורא כאן מדי יום אין סוף הצעות של מה צריך לעשות ואיך ניתן לשפר וכל זה טוב ויפה,אך הרשו לי לפקפק גם ביכולת הביצוע שלכם ואני אסביר את עצמי.


אני קורא כאן מעל דפים אלו,לא לצאת לרחובות,לא לתרום דם ולא לעלות על בריקדות,אלא רק לשתף פעולה לכתוב כמה מילים על בעלי מקצוע בהם התנסתם באופן חיובי,דבר שישרת כאן את כולנו,כי מן הראוי שנזכה לשרות טוב ומן הראוי שאם קיבלנו ,שכולם ידעו עליו,ואין תגובה ...אחת אפילו בקרב 600 החברים שיש לי בפייסבוק.

מה היה קורה אם באמת הייתי צריך עזרה בריאותית או אחרת ממישהו מכם,האם כוחנו רק בפינו?וכשאנו נדרשים למעט עשייה אנחנו נעלמים דום?

אני מפעיל גם להנאתכם חידות הגיון וחידות נוספות,ומייחל כל כולי שתיכנסו ותפתרו ושוב גם כאן מפח נפש,אתם לא זזים ממה שמוכר לכם,למשל הקבוצות הללו שקיימות כאן בפייסבוק ומקנות תחושה של חמימות וביטחון.אני מבטיח לכם שגם אצלי תקבלו והמון,אז מה עם קצת פירגון ושיתוף פעולה,זה נורא מתסכל לחשוב כל הזמן על איך לגרום לכם הנאה וכייף ולהתאכזב כל פעם מחדש.

צר לי על ההטפה הזו,אבל אני יודע שאני נוהג אחרת,ואני מגיב כאן לכל מיני פעילויות שמוצעות,וגם להפניות לבלוגים ואחרות והייתי רוצה שגם אתם תנהגו כך.

לא רוצה לפגוע כאן באיש,אבל חברה,דיבורים בלבד לא ירעידו את אמות הסיפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה