יום חמישי, 24 במאי 2012

משחק גמר האליפות בכדורסל הערב או האם תהיה עוד אליפות למכבי?

הערב יתחרו בהיכל נוקיה מכבי תל אביב שהביסה בחצי הגמר של הפיינלפור את חולון ואשדוד שגברה על ראשל"צ ונשאלת השאלה האם יש סיכוי לקרב שקול,או שכמו מול חולול מכבי תסגור ענין כבר ברבע הראשון ואני חושב שאכן לא צפוי כאן קרב שקול ומכבי תל אביב תנצח בקלות.
מכבי תל אביב היא כמעט האלופה הנצחית של הכדורסל הישראלי,הקבוצה בעלת המסורת שמופיעה כל שנה בגביע האלופות ומחממת לנו את החורף.
הקבוצה בעלת מספר המינויים הגדול ביותר,בעלת התקציב הגדול ביותר,בדרך כלל גם עם השחקנים הישראלים הטובים ביותר,עם המאמן הטוב ביותר,עם צוות ענק של עוזרי מאמן,סקאוטרים,מעסה,רופא,פסיכולוג ומה לא.
האם יש סיכוי שאיזו קבוצה אחרת תגבור על מכבי ביום נתון?
התשובה היא כן,תמיד יש סיכוי שפתאום הכל יתחבר ויהיה משחק נפלא של היריבה,אבל הסיכוי שזה יקרה הוא קלוש,כי מכבי עושה את היריבה יותר חלשה עם קהל אוהדיה הענק שהיכל נוקיה נחשב לאולמם הביתי ועם משחק הגנה משובח.
אני צופה ניצחון קל למכבי והייתי אומר שלמעלה ב15 נקודות הפרש כבר בחצי הראשון ואולי טפירו הבלתי נלאה יפתיע ממרומי 38 שנותיו ויזכה באליפות ראשונה,מה שכמעט ולא קרה לשחקנים נפלאים דוגמת עדי גורדון או חיים זלוטיקמן ואחרים שלא הגיעו למכבי ולא לקחו אליפות.

תגובה 1:

  1. אכן בסופו של דבר התסריט התממש ומכבי זכתה באליפות. מצד שני, ייאמר לזכותה של אשדוד שהיא נלחמה שלושה רבעים והוציאה את המקסימום מעצמה במשחק הזה.
    אילו אני דייויד בלאט הייתי נותן לפאפאלוקס לשחק בגמר במשחקו האחרון, מתוך כבוד והערכה לשחקן הענק הזה שעבר פה עונה לא קלה. זה לא היה משנה כלום לתוצאה הסופית אבל מוסיף כבוד למועדון.

    השבמחק