יום חמישי, 31 במאי 2012

מאמן חדש למכבי תל אביב בכדורגל,כמה זמן ישרוד?

התבשרנו כי מכבי תל אביב בכדורגל מינתה לאחרונה את מאמן הנוער של ברצלונה למאמן הבא שלה,השאלה היא האם הוא יצליח.
אני מחלק את התשובה שלי לשניים,ושואל כמה אשראי הוא יקבל מההנהלה והאוהדים?
במידה ויתנו לו חוזה ארוך טווח וזמן לעבוד,אני מעריך שאכן תגענה תוצאות,אולי לא בשנה הראשונה לעבודתו,אבל לבטח בהמשך,היה ויצפו ממנו לתוצאות מיידיות,הוא לא יסיים אפילו חצי עונה ויפוטר או יתפטר,כי בפרק זמן כה קצר קשה לשנות "ערכים" עליהם גדלו שחקנים מילדות אצלנו כאן בארץ וזה אומר,בטלנות,חוסר השקעה באימונים,תרגול לא מספיק של טכניקה,זיוף באימונים אירוביים,אי התאמנות עם משקולות מסיבות שונות ועוד.
להערכתי ,מה שיקרה הוא האפשרות השניה,כלומר יצפו לתוצאות מיידיות ואם לא ילך יעיפו.
לגביי הכלים שהוא מביא איתו,אין לי ספק שהם מהטובים בעולם וכאן מכבי עשתה עיסקה מצויינת,האם ידעו להחזיק בה לאורך זמן,אני סבור שלא,ולא בגלל הגישה של גולדהר,אלא בשל הלחץ שיבוא,כמעט כרגיל,מכיוון האוהדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה