יום שישי, 8 ביוני 2012

מצעד הגאווה שמתקיים היום

היום יהיה בתל אביב מצעד הגאווה של קהילת ההומואים והלסביות בישראל.אני חושב שהמצעד אומר ראו אותנו,אנחנו שונים מכם ולא גורם להתערותם בחברה,שהריי כל מי שהוא חלק מהחברה אין לו שום צורך לעשות מצעד יחודי ,מצהיר ואולי גם קצת מתגרה ולבטח מפריע ומקומם את ציבור הנהגים.
אני חושב שזכותו של כל אדם לחיות את חייו בהתאם לנטיותיו המיניות,וזה דבר אישי ופרטי ואני מכבד כל אחד רגיל ושונה,אבל אני חושב שאם אתה שונה,אינך צריך לצאת בראש חוצות ולהצהיר על כך,זה לא יוצר קבלה והבנה זה יוצר אנטי.
יש לי זוג חברים הומואים שאפילו הביאו לעולם שני ילדים מקסימים והם חיים את חייהם בשקט ובצינעה וטוב שכך,בדיוק כמו כולנו.
נכון,יש לנו אירועי התכנסות על בסיס עדתי למשל(מימונה,סהרנה וכו),אך לא יוצאת משם שום הצהרת כוונות,אלא זה רק הביחד,והשותפות,אני חושב שבמצעד הגאווה יש הרבה יותר מזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה