יום חמישי, 28 ביוני 2012

הודחתי משתי קבוצות בפייסבוק בגלל קישור לבלוג

רציתי לספר לכם כאן,עד כמה אני מאוכזב מבני האדם שסביבי,שאמורים להיות חברים שלי,חברים לקבוצה של חידות הגיון,שאני כל כך אוהב לחבר וגם לפתור,אז בכל יום אני כותב כאן עשרות חידות,לטובת אותו ציבור שאוהב אותן,משקיע זמן יקר,בריכוז הניקוד,ואף מקיים תחרות נושאת פרסים בין המשתתפים.
ומה חטאתי,חטאי הוא בכך שפעם ביום אני מפרסם קישור בקבוצה לחידות שלי בבלוג,וזה הצליח לקומם ולהרגיז אנשים מסוימים,שאינני מצליח להבין למה ומדוע,התקשו לחלוף על פני הקישור הזה,ופשוט לא להגיד דבר,יכלו פשוט לא לקחת חלק בחידות שבבלוג,אבל הרוע והשנאה,למה שהוא לא אתה,הביא אותם גם להתלונן בפני מנהל הקבוצה,והוא גם הוא הריי צריך להוכיח שיש לו כוח,ובשביל מה יש כוח ,אם לא בשביל להשתמש בו,אחרת מה זה שווה?ומכאן קצרה הדרך לסילוקי מאותן קבוצות.
חברה,אני בן 48,למדתי להכיר בני אדם והתנהלותם,אך בכל יום המציאות מוכיחה מחדש,שאין גבולות לרוע,לקנאה ולאכזריות,כמה קשה לפרגן לזולת וכמה קל לכעוס עליו ולהטיח בו ביקורת.
לו רק ידענו קצת יותר לאהוב,לחייך אחד אל השני,להבין את הזולת ולתמוך בו,המקום שבו אנחנו חיים היה מקום נפלא לחיות בו,אך לא כך הוא.

תגובה 1:

  1. מכיר את המשפט : "לא הייתי רוצה להיות חבר במועדון שהסכים לקבל אותי"... ?

    אל תיקח ללב
    (דוד)

    השבמחק