יום ראשון, 8 ביולי 2012

הים הדו פרצופי גובה קורבנות

הים הוא אחד הבילויים החביבים עליי,אני מרבה לפקוד אותו החל מהימים החמימים של חודש מאי,המים קרים אז,אבל הים שקט ,צלול ורגוע,ובחוץ די חם,ועד סוף תקופת החגים,אני אוהב לרוץ בים,לתפוס גלים,לאכול ארטיק,להתבונן באנשים השונים,לשחק בחול ולבנות ארמונות,ולהיזכר בימים שבהם הייתי ילד.
אבל הים רבותיי הוא גם מקום מסוכן מאוד ולא רבים מודעים לכך,אני כותב רשומה זאת נוכח העובדה ,שהבוקר פתחתי את העיתון וקראתי על 4 אנשים שטבעו במהלך סוף השבוע האחרון,חלקם צעירים וחלקם מבוגרים,מה שבטוח שאלו אסונות מיותרים וניתן וצריך למנוע אותם.
לפני שבוע טבעו באשקלון שני צעירים  שנכנסו לים כפי הנראה כשהם בגילופין וטבעו למוות,גם לי קרה בעבר,בים די סוער,אבל מותר לרחצה,שתפסתי גל עוצמתי והתערבלתי בתוכו,רק אז אתה מבין איזו עוצמה אדירה יש למים המלוחים הללו וכמה הם מסוכנים.
אז שוב,אני אומר לכם תהנו ממנעמי הים,אבל תדעו להיזהר ממנו,בפרט אם אינכם יודעים לשחות,או בעליי כושר גופני טוב,שיכול לסייע לכם אם שחיתם לעומק הים ,אבל גם אז יכולות להיות מערבולות שישטפו אתכם לתוכו ושום דבר לא יוכל להצילכם,אנחנו קטנים ופעוטים לעומת עוצמתו האדירה וכוח גליו,תחשבו על זה טוב,לפני שאתם נכנסים למים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה