יום שלישי, 24 ביולי 2012

ראיתם אתמול יצאת צדיק?שוב מומחש הצורך בפינה "אני ממליץ" לטובת כולנו כאן

כל מי שצפה אמש בתוכניתו של חיים הכט "יצאת צדיק"קיבל שוב הוכחה לכך שמאוד רצוי לנו כאן מועדון של נותני שרות צדיקים.לפני זמן מה פתחתי מדור בשם אני ממליץ בו קראתי לכל אחד ולא משנה מהיכן הוא בארץ להמליץ על התנסות חיובית ומתמשכת שיש לו עם בעלי מקצוע שונים,אני אף נתתי שמות של מספר בעלי מקצוע ישרים והגונים מאזור חדרה בתחומים שונים.
אתמול נוכחנו שוב ,כמה נוכלים ופוחזים נותנים לנו שרות ומרמים אותנו בלי להניד עפעף,אני מציע שוב את שיתוף הפעולה הזה לטובת כולנו.
מעניין אם הפעם תרימו את הכפפה ותספרו כאן לכולם,קבל עם ועדה על שרות טוב שקיבלתם

תגובה 1:

  1. 'יצאת צדיק' זו תוכנית מעולה ואני חושבת שצריך יותר סדרות ישראליות איכותיות כאלה.
    מה שכן, אני כבר הפסקתי להמליץ על בעלי המקצוע שלי, הבנתי שכשהשמועה מתפשטת, בסופו של דבר הם לא זמינים עבורי ואני צריכה להתעסק עם אנשים שאני לא מכירה ויכולים לעקוץ אותי.

    השבמחק