יום שלישי, 31 ביולי 2012

ספורטאים ישראלים באולימפיאדה

חלפו עברו להם כבר מספר ימים בתוך האולימפיאדה ושוב חוזרת על עצמה התופעה הכל כך מוכרת מהאוליפיאדות הקודמות,שמרבית הספורטאים הנבחרים שלנו אינם מצליחים להתעלות ברגע השיא הזה ולמקסם את יכולתם,להשגת נצחונות ושיאים,למרות נסיון בינלאומי עשיר,למרביתם ושפע של תחרויות שבהן הם כן זכו להישגים,ואני נדרש לשאלה למה זה קורה לנו שוב ושוב?




ובתור ספורטאי פעיל עד היום במסגרות תחרותיות אני יכול להגיד לכם ,שזה נורא קשה,להביא את עצמך ,ברגע נתון,ביום ספציפי,ליכולת השיא שלך,יש כל כך הרבה נתונים שצריכים להתחבר יחד בצורה מושלמת,ולא תמיד זה קורה,ואלו שזה כן מצליח להם קורצו באמת מחומר מיוחד ובנוסף נהנים גם מהמזל,שבדיוק ברגע הנתון,לא כואבת להם הבטן,הם לא סוחבים פציעה,הם לא אכלו משהו לא טוב ערב לפני,הם ישנו טוב בלילה,ערכו חימום כמו שצריך,החברה לא עזבה אותם או עיצבנה אותם בטלפון וכו,אני מקווה שאתם מבינים.



נורא קל,לבוא אליהם בדרישות להביא הישגים מרשימים באולימפיאדה,והם עצמם בטח נורא רוצים,ונורא נורא מאוכזבים כשזה לא הולך.



תגידו,אבל למה זה תמיד קורה אצלנו,גם זה לא נכון,עד היום יש כ80 מדינות שמעולם לא זכו במדליה אולימפית וגם לנו זה לקח שנים רבות,ואם אנחנו מצליחים בכל אולימפיאדה להביא מדליה אחת בשנים האחרונות,אני חושב שזה יפה מאוד,אגב,ספורטאי ישראלי,צריך לא רק להתמקד בספורט,אלא להיות גם עסקן,ולדאוג לעצמו לתקציבים,ולמאמן,ולעיתים להתחנן בשביל זה,דבר שלא קיים במדינות כמו ארה"ב ומדינות אירופה המפותחות,שבהן ספורטאי צמרת זוכה לכבוד מלכים,די אם אזכיר שכשאריק זאבי כשל באולמפיאדת בייג'ין מיד הורידו לו את כל ההטבות שהיו לו,למרות שהיה עדיין אחד הטובים בעולם.



אז שיהיה בהצלחה לכולם,ואני מקווה שלי קורזיץ ואריק זאבי יביאו מדליות.

תגובה 1:

  1. יהודים, לכו ללמוד תוירה!
    הזהרו מדברי ההבל הללו, מעשי עכו"ם, ג'ודו, שמודו...
    טוב למות באוהלה של תורה ולא מתפיסת בריח של איזה שיגעץ גרמני, לא עלינו...

    השבמחק