יום שלישי, 24 ביולי 2012

עיתון מקומי בחדרה שהוא שלוחה של לשכת ראש העיר

מדי שבוע אני נתקל בתופעה שמעצבנת אותי ביותר,ברגע שאני לוקח לידיים את העיתון המקומי "השבוע בחדרה"אשר כשמו אמור לסקר את מה שקורה בעיר,מה שאני מקבל בפועל וכך שבוע אחרי שבוע במשך חודשים רבים של מעקב,הוא גליון תעמולה ללא כל בושה של פעולותיו של ראש העיר,בליווי ארבע תמונות שלו ,לפחות בכל פעם ,בכל העמודים הראשונים,רק עיוור לא יבחין שמדובר במשהו מכוון.העיתון יוצר מצג שווא של עשייה בלתי פוסקת של ראש העיר,כשלעיתים שבוע אחרי שבוע מתייחסים לאותם אירועים עצמם,האם העיתון המקומי לא אמור להיות גם גוף חוקר,למשל אם ייסקר את כמות נסיעותיו של ראש העיר לחו"ל או כיצד בנו הוא ואחיו טירות שלמות,ממשכורת של ראש עיר בישראל?או הכיצד אישרו לקפה אופרה להתרחב אל תוך המדרכה בכמה מטרים על חשבון הציבור,או כיצד בחוף הים התרחבו בתי הקפה כך שכמעט לא נותרה רצועת חוף סביבם ומדוע השביל לנכים בחוף הים,אינו מאפשר להם גם לרדת למים בתום המסלול(לי זה נראה כמו משה רבנו ואי כניסתו לארץ ישראל,אלא שנתאפשר לו רק להשקיף עליה)ומדוע גוש הבטון הזה הוא כה מכוער,ועוד שאלות כאלו ואחרות,שתפקידם של עיתונאים לבדוק ולחקור,זה נורא יפה שהם פירסמו השבוע כתבה(ארוכה ומעניינת כשלעצמה)עם חיים הכט ויצאת צדיק שלו,היי חברה,האם אתם יצאתם צדיקים,בעיני העיר הזאת?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה