יום שבת, 25 באוגוסט 2012

צפיה בסרט הבלתי נשכחים 2

אמש רציתי לצפות בסרט קליל וקצבי והחלטתי ביחד עם אשתי ללכת לסרט "הבלתי נשכחים 2" בו מככבים כל כוכבי הילדות והנערות שלי כמו ברוס ויליס,רולף לונדרגן,סילבסטר סטאלון,צ'אק נוריס,וקלוד ואן דאם(בתפקיד הרע)ארנולד שוורצנגר,ומסתבר שכוכבם של הללו טרם דעך וגם בגיל 60 פלוס הם עדיין מצליחים להלהיב את הקהל,עוד יותר מדהים שלסרטי פעולה מסוג זה עדיין יש קהל וקהל רב,שנורא מתלהב ,מהרג,פיצוצים ושפע של פעלולים ואכן חזינו ביותר משעה וחצי של אקשן כמעט בלתי פוסק,שפע של עקיצות ובדיחות של כוכב אחד על חשבון השני כולל על הסרטים שעשו,רמת דיאלוג רדודה ביותר ומי שמצפה לתובנות מסרט שכזה ודאי הגיע למקום הלא נכון.




טוב היה לראות שצ'אק נוריס בגיל 72 וקול רך כמשי עדיין יכול להפעיל מקלעים,סילבסטר סטלון לנהל קרבות איגרוף וקלוד ואן דאם שרירי וחזק מתמיד.



בהפקה נוטלים חלק ישראלים רבים שעושים חייל בהוליווד ומקושרים למיטב השחקנים האמריקאים,יכולתי לראות בכותרות את שמם של דני דימבורט,אבי לרנר ובועז דוידזון ואחרים.



על עלילה אין צורך להרחיב דיבור,גם לא על שום דבר הגיוני,אבל כל מי שאוהב יריות מכלי נשק שונים עם הדהוד של פיצוצים,מרדפים ושרירים זה הסרט בשבילו והוא יקבל תשלום מלא עבור הכרטיס ששילם.



בעיני מבקרי הקולנוע זה ודאי סרט ירוד,אבל אני נהנתי,מעולם שבו הטובים תמיד מנצחים את הרעים,גם אם מישהו אהוב נשאר בדרך,ואפילו יש שמץ של רומנטיקה.



בסך הכל הייתי אומר שזו הצגת בידור טובה ועל כן אתן לסרט את הציון 8

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה