יום שישי, 10 באוגוסט 2012

הדתיים כובשים לי את העיר

כמה מפחיד אותי לקרוא שהדתיים כובשים אט אט את העיר חדרה,ממש שוד לאור יום תוך מתן סיוע בלתי פוסק של ראש העיר חיים אביטן לדבר,מתוך הנחה ,כפי הנראה,שככה הם יהיו בכיסו לקראת הבחירות הבאות,וכפי שאתם ודאי יודעים אצלם כל קול הוא כפול,גם בשל אחוזי ההצבעה הגבוהים שלהם,וגם בשל העובדה שאצלם גם המתים עדיין מצביעים בבחירות.
ולמה זה מרגיז אותי,כי קראתי שהם לאט לאט ובראש חוצות מזנבים בתושבי שכונת גבעת בילו החילוניים וממש דוחקים את רגלם מחוץ לשכונה,חצר בית ספר ששימשה כמגרש כדורסל הפכה למגרש חניה לבאים למוסדות הדת שלהם,כל הזמן ניתנים אישורים לעוד ועוד מוסדות דת חדשים שנבנים ומתחילה להתגלות חוסר סובלנות כלפיי תושבי השכונה החילוניים שנוהגים בה בשבת ואף ניסו לחסום להם את הכביש,בקרוב מאוד השכונה תיסגר בשבת,כדי שלא לפגוע ברגשות הרוב בה.
מה אנחנו יכולים לעשות?בעיקר לעורר רעש ומהומות ,ולעורר את הרוב החילוני,לצאת להפגנות ולא לתת לראש העיר למכור את עירנו תמורת קדנציה נוספת.
אני בעד דו קיום,וכבוד לזולת,אבל הם כבר מוכיחים לנו שהדו קיום לא התקיים כאן לאורך זמן ושאנחנו כאן על זמן שאול.אני קורא מכאן לכל החדרתים החילוניים והשפויים להרים את הכפפה ולצאת לרחובות,ראש העיר מנצל את השתיקה הרמה שלנו.בואו נתאחד למאבק,לפני שיהיה מאוחר מדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה