יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

איציק שויד מתחיל חיים חדשים-חלק ה

הימים הבאים עברו על איציק כמו חלום,היו אלו הימים הכי מאושרים שהיו לו מאז שנולד,הנערה התאוששה לאט לאט,בעיקר בזכות הטיפול המסור של סוניה ועקב העובדה שלראשונה בחייה היא אכלה בצורה מסודרת,איציק ואימו חלקו עימה את כל המעט שהיה להם והיא היתה אסירת תודה על כך,היא התחילה לספר מעט על עצמה ועל חייה עד כה וכיצד חיה בצל עבריינים שניסו להפוך אותה לשפחת מין,והיכו אותה לאחר שהיא סרבה.
בעינייו של איציק ושל אימו זלגו דמעות,בזמן שהקשיבו לסיפוריה,אך הם גמרו אומר לעזור לה להשתקם.
במהרה ,איציק החל להתאהב בנערה הצעירה וגם היא מצידה התאהבה באיציק שהיה בחור נאה למראה וגם שרירי וחזק,וככה הם בילו יחד את השבועות הבאים,איציק היה יוצא בערבים לעבודתו ואתי היתה מחכה לו בבית,הוא היה מבצע את העבודה בקצב מהיר כפליים מזה שביצע אותה בעבר,העיקר ,לשוב ולראות את אתי.
לימים הם החלו לצאת מן הבית,איציק לקח אותה לבית הקפה הערבי ברחוב העצמאות בו נהג לשבת מדי פעם לפנות בוקר,לאחר סיום העבודה והתענג על כוס קפה שחור עם הל עשוי כהלכה,ושב היו יושבים ומשוחחים להם בנחת במשך שעות.אתי סיפרה לו על חלומותיה הרבים ועד כמה היתה רוצה במשפחה משלה ובבית גדול,שבו תוכל לרוץ בין החדרים הרבים שיהיו בו,לשכשך בבריכה שתהיה לה ולנסוע באוטו המפואר עם הגג הפתוח ולחוש על גג העולם,איציק היה מביט בעיניה היפות ומלטף את שערה הרך כמשי ומצטרף לחלומותיה.
כך בילו להם בנחת במשך מספר חודשים ואהבתם זה לזו גדלה ופרחה,אתי היתה מצטרפת אליו בערבים בעבודתו וככה סיימו אותה מהר,איציק התחיל ללמוד בבית ספר אקסטרני והצליח להוציא תעודת בגרות והוא פינטז על לימודים באוניברסיטת חיפה במגדל הגדול שבכרמל,איציק רצה להיות עיתונאי,מאחר והיה מאוד סקרן מטיבו ואהב לחקור דברים עד שהיה יורד לפשרם.
אתי רצתה לפתוח חנות בגדים,שתהיה כל הזמן מלאה בבני נוער ובמוסיקה קצבית וגם המחירים יהיו סבירים והם כבר החלו להתעניין בנושא ולחפש מקום אותו יוכלו לשכור לצורך הענין.
לאיציק התברר שזה לא כל כך פשוט ללמוד כשאין לך תעודת זהות ושאתה לא רשום בשום מקום,ועל כן הוא ויתר על רעיון הלימודים והחליט להיות עיתונאי עצמאי.
הוא פנה למספר עיתונים בבקשת עבודה ולאחר סירובים רבים,התרשמה מאוד מנחישותו הרבה,אחת ממנהלות כוח האדם בעיתון הארץ,והציעה לו להיות פרילנסר ,לייצר כתבות משל עצמו ואם הן תהיינה טובות,הוא יתוגמל עבורן וכמובן שהן תפורסמנה בעיתון.
איציק היה מאושר,החיים האירו לו פנים,והוא לא היה צריך דבר חוץ מאתי ועבודתו החדשה,הוא היה נלהב לקראת הבאות....
המשך יבוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה