יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

איציק שויד מתחיל חיים חדשים -פרק ז

פקד אלי שטרית החליף מבטים חמורי סבר עם החוקר הנוסף שהיה עמם בחדר ואז פנה אל איציק ואמר"ראה איציק,האיש הזה הוא אחד מלוייתני הפשע הגדולים בכל הצפון,אני חייב להפוך אותך לעד מוגן,כי הזרועות שלו ארוכות מאוד"איציק הנהן בראשו ואמר"מה שצריך שטרית" "מה שצריך".
פקד שטרית ביקש מאיציק להמתין בחדר,בעוד הוא וחברו יצאו החוצה לעשות כמה טלפונים ולהוציא פקודת מעצר ללויתן.
איציק הורשה להתקשר הביתה ולעדכן את אימו ואת אתי,הוא חשב לעצמו,שאולי בעצם,מכל דבר רע אפשר להוציא משהו טוב ושעכשיו הם יקבלו דירה ואוכל ואולי גם כסף בלי לעשות כלום ואולי אפשר יהיה להביא לשם גם את אימו,שהריי גם היא תימצא מעתה בסכנה.
הפרטים סוכמו לאחר מספר דקות,וניידת עשתה את דרכה בדחיפות לעבר הדירה שבהדר,על מנת להביא את אתי וסוניה,איציק הצטרף אליהם,מאחר ורצה לקחת מספר דברים חיוניים מהדירה.
כשהתקרבו לדירה הבחינו כי דלת הדירה אינה סגורה היטב,וחרך צר נשאר פתוח בינה לבין הקיר,איציק התפלא על כך ומיד נתמלא חרדה,אך שום דבר לא יכול היה להכין אותו לקראת הבאות.
סלון הדירה היה הפוך לגמריי,הספה היתה הפוכה וקרועה,הרצפה היתה מלאה בכתמי דם שנראו טריים למדי ואף טרם הספיקו להיקרש,איציק מיהר אל חדר השינה,וכשפתח את הדלת חוורו פניו,החדר נראה כאילו סופת טורנדו פקדה אותו,הכל היה הפוך ומבולגן,כתמי דם היו פזורים בכל מקום,שמיכת הפוך היתה מרוטשת ונוצות מהולות בדם היו פזורות לכל עבר,אין ספק שהתחולל כאן מאבק עז,אבל החדר היה ריק,איציק פרץ בריצה החוצה ,וצעק בקול "אמא,אתי,איפה אתן?"אך גם שאר חדרי הבית(כלומר המטבח וחדר הרחצה)היו ריקים,אם כי בהם לא ניכרו סימני אלימות ומאבק כלשהם,איציק חזר לחדר השינה,ועל הרצפה גילה פתק בכתב יד מעורפל,אבל בהחלט היה אפשר להבין את הכתוב בו
חוטפים אותנו.
המשך יבוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה