יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

איציק שויד מתחיל חיים חדשים-פרק ב

בעוד איציק עושה את פסיעתו הראשונה ברגל ימין אל מחוץ לסף ביתו נשוב ברשותכם לרגע קט,אל פישפוש קצר בעברו הלא כל כך מלהיב של איציק ונבין כיצד הוא הגיע עד הלום.
איציק נולד לפני בערך עשרים וחמש שנה לאם חד הורית אשר נפגשה לאירוע חד פעמי עם ספן אמריקאי אותו פגשה במסעדה בעיר התחתית בחיפה,ומיד נוצר בינהם קליק,אשר החזיק מעמד לא יותר מלילה אחד בו החליפו בינהם נוזלים ומספר בלתי מבוטל של קללות לאחר שהכל נגמר(והאמת שזה נגמר די מהר)
אמו של איציק,סוניה,אשר היתה בת לא יותר משמונה עשרה בעת שגילתה את המין באותו הלילה,ואשר לא ידעה עליו דבר וחצי דבר לפני כן,גילתה להפתעתה ,כעבור מספר שבועות,כי יש השלכות נוספות לאותו מפגש מסקרן,כששרשרת של בחילות והקאות החלו לתקוף אותה וגם בטנה החלה לתפוח,מאחר והיא היתה נטולת הורים,חברים או נפש חיה אחרת שתסייע ותעזור לה,היא נשאה עימה את פרי בטנה,בעת עבודתה כשוטפת רצפות ומנקת משרדים בעיר התחתית.
כך יצא שבאחד הערבים במהלך עבודתה ירדו לה המים והיא ייחסה זאת למי שטיפת הרצפה וכלל לא היתה מודעת לכך שבעוד רגע יגיח לעולם פרי בטנה הראשון והאחרון שלימים ייקרא שמו בישראל איציק שויד.
היא חשה כאבים עזים בחלק התחתון של גופה,אשר למעט אותו לילה נחשק,לא ייחסה אליו שום חשיבות כלשהי מעבר לעשיית הצרכים,וכשהניפה מעלה את שמלתה הבחינה סוף סוף במים שזולגים ממנה,ופרצה בצרחות,למזלה הרב,באחד המשרדים השכנים עבדה באותו רגע עוזרת ערביה מבוגרת ששמעה את הצרחות של סוניה המבוהלת וניגשה לראות מה קרה,הערבייה הזקנה,שכבר הספיקה לחוות בחייה את לידתם של לא פחות משמונה בנות ובנים,היתה מן הסתם מנוסה במעמדים מאין אלו,ומיד השכיבה את סוניה האומללה על אחת הספות המרוטות שהיו במשרד והחלה בפעולות הלידה,גם כאן נתמזל מזלה של סוניה,כשראשו של הילד ניבט החוצה והוא כמו נשלף החוצה בקלות רבה,ומיד החל לייבב בקולי קולות,הערבייה עטפה אותו בסמרטוטים שמצאה בשרותים וחתכה עם סכין חלודה את חבל הטבור.
סוניה החזיקה בידייה את התינוק,שלפי הסתכלות חטופה ,התברר לה שזהו בן זכר,ולא ידעה אם לצחוק או לבכות,מצד אחד היא שמחה על כך שזהו ילד שלה,וסוף סוף בחיים היה לה משהו שהוא רק שלה ולא של אף אחד אחר,אבל מצד שני היא לא ידעה דבר וחצי דבר על מה עושים מכאן הלאה.
הערביה הזקנה,שהבינה מיד שיש לה כאן עסק עם טירונית,קרבה את התינוק הבוכה,אל סוניה ,חשפה את שדה התפוח והניחה לו להתחבר אל פטמתה,התינוק החל לינוק בשקיקה וינק וינק עד ששבע ומיד נרדם.הערבייה הטובה ליטפה את ראשה של סוניה והסבירה לה בעברית רצוצה כיצד עליה לטפל בתינוק הרך.
סוניה סיימה לנקות את המשרד ונשאה עימה את מטענה החדש לעבר דירת החדר העלובה שבה היא גרה,מרחק של כמה בתים משם.........המשך יבוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה