יום רביעי, 12 ביוני 2013

שוב אני כותב אחרי הפוגה ארוכה

לאחר הפוגה של מספר חודשים החלטתי לחדש את הכתיבה בבלוג,כנראה שהיתה בי רוויה מסויימת,וממש חוסר צורך בכתיבה,ועכשיו זה חזר,ולא יודע כמה זמן זה יישאר,אבל אני זורם עם זה.
ביום שני הייתי בסיור במסגרת קורס מורי הדרך שאני עובר עכשיו,עוד מעט מסיימים שנה ראשונה וכמה מהר עובר לו הזמן,אני חושב שאוטוטו אני בן 50,ילד בן 50,שמעולם לא התבגר,וגם לא רוצה בכך,אני בן 50,ממש לא מסתדר לי,אבל ככה הם החיים,בכל גיל בו אתה נמצא אתה יכול להיות רק יום אחד,ולמרות שתקופת הילדות והנערות הן שנים אותן אני זוכר לטובה במיוחד,גם הן נמשכו בדיוק אותו פרק זמן.
אבל מה שרציתי בעצם לומר הוא,שהיינו בסיור נצרות,כלומר עברנו מכנסיה לכנסיה(איזור הכינרת למי שאינו בקיא,הוא האיזור בו פעל ישוע(כן כך צריך לקרוא לו) בתחילת דרכו)והתחקנו אחר הניסים השונים שישו עשה,ושבעקבותיהם הקימו כנסיה בכל חור,שבו היה נס כלשהו.
כאפיקורס מוחלט,אני נדהם כל פעם מחדש מעוצמתה של הדת,ואיך שמיליארדים בכל העולם נוהרים אחריה,במקרה הזה מדובר בצליינים או סתם מאמינים נוצרים טובים שבאים לחטט רגליהם בשמש הישראלית היוקדת ,רק בשביל לראות איזה סלע שאולי תואם אורן זריף של ימנו עמד עליו.
אין לי ספק שהדת הוא המוצר שהשיווק שלו הוא המוצלח ביותר מאז ומעולם וממשיך להיות נצרך שוב ושוב ,ללא שובע,ומבלי שנמאס ממנו,וכמובן שיש כאלו שגוזרים על כך קופון ולא בכדי בתי הכנסיות עשירים מאוד.
הוכח כבר שהאמונה היא דבר בלתי רציונלי,וככל הנראה נולדים ככה,איזה מזל נפל בחלקי,שנולדתי(מבחינתי כמובן)בצד הנכון של המטבע,בעיני זה פשוט ביזבוז זמן של החיים,אבל איך הביטוי,צדיק באמונתו יחיה,וכל עוד אינם מפריעים לי זה בסדר מבחינתי.
הבעיה היא בארץ עם הכפייה הדתית,עם המסיונריות שמפעילים מוסדות דת שונים ועם החוקים וההנחיות ההזויות של רבנים שונים ומשונים ואם נחזור לישוע,עם אותם רבנים ,שבשם הדת מוליכים שולל ,אנשים תמימים,ומבטיחים להם ריפוי,או את ידיעת הצפוי להם,ישוע,אם היה קיים,היה לפחות אדם צנוע שלא גבה כסף עבור שרותיו,כמובן אם אינכם מתייחסים לכך שהוא טען שהוא בן האלוהים עליי אדמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה