יום חמישי, 27 ביוני 2013

סיור בנצרת והמלצה על מסעדה וקונדיטוריה נהדרות

נכון שתמיד כשאנחנו מבקרים במקום ישוב כלשהו כתיירים ומגיעה שעת הצהריים,אנחנו מעדיפים למצוא מסעדה כזאת שהמקומיים אכלים בה ולא ליפול למלכודת תיירים,שבה המחירים בשמים והאוכל על הרצפה.
השבוע היינו במסגרת קורס מורי הדרך בנצרת,עברנו מכנסיה לכנסיה בעקבות ישוע,ומאוד התרשמנו מכנסיית הבשורה הענקית והמרשימה ומעוד מספר כנסיות נוספות,שמהוות תחנות בחייו של ישוע.
משבאה שעת הצהריים,קיבלנו את המלצתו החמה של ג'ורג,ערבי נוצרי שלומד איתנו בקורס והוא בן העיר נצרת,המלצתו התחלקה לשניים-האחת לגביי הארוחה והשניה לגביי הקינוח.
את הארוחה אכלנו במסעדת השיח שנמצאת ממש בכיכר המריבה של נצרת הערבית.מספר קטן של שולחנות ומלצרים אדיבים שמתזזים בינהם,האוכל פשוט וטעים ומוכן במקום וכולל חומוס מעולה בגוונים שונים,שמוגש מתוך סיר ענק,כדורי פלאפל חמימים ונהדרים בטעמם,ואפשר גם לקבל שווארמה מצויינת,כל זה לצד חמוצים,ציפס ומספר סלטים נוספים,המחירים נמוכים למדיי והאוירה במקום נעימה מאוד.
משסיימנו ניגשנו מיד להמלצתו השניה של ג'ורג וזאת הקונדיטוריה שנמצאת ממש מהעבר השני של הכביש ונקראת "ממתקי אחמד מחרום"מה אגיד ומה אומר,תענוג אמיתי,חלבה נפלאה,שלל בקלוואות  וכנאפה נפלאה,לפחות עשרה סוגי רחת לאקום,והכל מעשה ידיו של בעל המקום ששמח לספר לנו על המקום ועל הסוגים השונים של המטעמים שלו.לא התאפקתי ולקחתי גם הביתה,למרות אי הנוחות שבסחיבת הממתקים איתי עד שעות הערב.
ממליץ לכולם בחום,אם מגיעים לנצרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה