יום שישי, 23 באוגוסט 2013

פפיטו בר בוגרשוב 28 תל אביב,רוצו לבקר ולא תתחרטו

הערב,יום שישי ,בסביבות השעה שבע בערב,עשינו את פעמינו לפפיטו בר ברחוב בוגרשוב 28 בתל אביב,שמעתי כבר על המקום מחבריי בפייסבוק שהפליאו בשבחו,והחלטתי לסור אליו בהזדמנות הראשונה,ואכן זאת נקרתה בדרכי הערב.
המקום קטן וצפוף,מספר שולחנות,בר משקאות ובחור חביב בשם דודי גורדון שמנצח על המקום,בנינוחות ורוגע,מלצרית נעימת סבר קיבלה את פנינו,ומאחר שהיה לי ידע מוקדם על המנות הזמנו די מהר,שניים מאיתנו לקחו את המבורגר זלמן,אני הזמנתי את כריך פפיטו ואילו בתי הצמחונית הזמינה סלט יווני ופוקצה.
כל המנות בלי יוצא מן הכלל היו עשויות בטוב טעם.הכריך עם נתחי הרוסטביף המוקפצים בשילוב הבצל המקורמל והפלפל הירוק בתוך לחם הפרנה,היו שילוב מנצח,נוטף עסיסיות ותאווה לחייך שהתענג על כל נגיסה ונגיסה.
מנת הפטאטאס ברוואס,שלקוחה ככל הנראה מהמטבח הספרדי,נראתה לא יומרנית בתחילה,אך כשנגסנו בקוביות תפוחי האדמה הקטנות בשילוב עם הרוטב המיוחד,הבנו מיד למה קודמיי התאהבו במנה הזאת.
נתחי ההמבורגר היו עשויים בדיוק במידה הנכונה(כולנו בחרנו מדיום)היו עסיסיים והשתלבו נהדר עם הלחמניה וחתיכות הציפס המתקתקות שהיו עשויות היטב.
גם בתי הצמחונית,נהנתה מאוד מסלט הירקות היווני ששולב ב3 נתחי גבינת פטה גדולים.כמו כן היא לקחה גם פוקצה נהדרת שטובלה ביד אומן בשום וחמאה כמדומני.והתאימה כמו כפפה ליד לרוטב העבניות החריף שהוגש לצידה.
דודי סיפרלי שהמקום שנפתח לפני קצת יותר משנה,בכלל מוצב כבר,אבל היום מגיעים אליו הרבה יותר בזכות האוכל המצוין.הוא סיפר לי שההבדל בינו לאחרים הוא בבחירה היסודית והבררנית של ספקי המזון,כך הוא תיאר את האיטליז שמספק לו את נתחי ההמבורגר הקפואים ואת זה שמכין את הנקניקיות שאותן לא דגמנ ואת הספייריבס,שגם אותם לא טעמנו הפעם,ושבהחלט נשוב עבורם לביקור נוסף.
במסעדה,אין קינוחים וכנראה שגם לא יהיו,פשוט,כי אין לכך ביקוש.
המנות גדולות ומשביעות,המוסיקה שמושמעת ברקע מצויינת,השרותים בקומה העליונה נקיים ומסודרים,וכמאמר השיר,יותר מזה אנחנו לא צריכים.
באנו עם קופון הנחה שהיה אמור להעניק הנחה בת 25% לכל המזמין מנה ראשונה,מנה עיקרית ושתייה,אך דודי העניק לנו אותה גם מבלי שלקחנו את כל הכבודה הזאת.המחירים הרבה יותר מסבירים לארוחה שכזאת,ובסה"כ שילמנו כ230 ש"ח ל5 אנשים עם כוס יין אחת.
לגביי שעות הפתיחה,אז בניגוד למה שכתוב באתר,בימי שישי המסעדה נפתחת בשעה שש לפנות ערב.
אין לי ספק שנשוב לבקר בה והציון שלי הוא 10 מושלם.
מצרף מספר תמונות שצילמנו במקום,מצטער על האיכות,בפעם הבאה אביא מצלמה מקצועית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה