יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

אבולעפיה ביפו

-אתמול הסתובבנו ביפו ולקראת צהרייים הזדמנו לאיזור מאפיית אבולעפייה.מאז הפעם האחרונה שהייתי שם,הסתבר לי שיש להם כבר גם מסעדה וגם קונדיטוריה,למסעדה לא נכנסנו,כי השתרך אליה תור ענק ועל כן בחרנו 5 מיני סמבוסק שונים.המאפה טרי ופריך ,אך לא נאה למראה,אני בחרתי במילוי גבינה ופטריות והמילוי היה מאוד שמנוני,גם האחרים לא ליקקו את השפתיים מהתלהבות,תצוגת המאפים מיושנת,על גבול הזלזול בלקוח,אין מחירים,והגישה לנותני השרות גרועה,והמחירים בשמים,סמבוסק עולה כ20 ש"ח.
מאחר ואנו אוהבי כנאפה,שמחנו לראות שבקונדיטוריה שלהם יש כנאפה,שנראתה מצוין,אך מה רבה היתה האכזבה שבמקום גבינה,המילוי היה של קורנפלור,ורק המתיקות של הסירופ הפכה את המאכל לאכיל,הם גבו על פיסה מרובעת קטנה,מחיר של 15 ש"ח,למזלנו ,הסכימו לקבל חזרה את אחת המנות,שלא נגענו בה,לשאלתי את המוכר,מדוע אין גבינה בכנאפה?השיב לי שזאת תערובת של מלאבי וגבינה,נו בחייאת,גבינה לבטח לא היתה שם ומלאבי הריי מורכב מקורנפלור,בקיצור עבודה בעיניים.
בקיצור לקונדיטוריה לא הייתי נכנס שוב,ולגביי בית המאפה,ממש אם אין ברירה,ואני מציע להמוני בית ישראל,שעדיין נוהרים לשם,לחפש מקומות טובים יותר,שנוהגים כבוד בלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה