יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

דרבי תל אביבי בכדורגל והתלהמות של אחד מגדולי אוהדי הפועל

אמש היה הדרבי התל אביבי בכדורגל,וכמו שנכתב בשירו של אריק אינשטיין,הפועל שוב הפסידה,ואיזה מסכנים האוהדים שאוכלים להם ת'לב.
ואכן היום נתקלתי בתגובה מתלהמת וחסרת פרופורציות של אחד מאוהדי הפועל תל אביב,בטח גם אחד הידועים שבהם,אלי ישראלי,שהוא במקרה גם חבר שלי בפייסבוק,בסטטוס שלו הוא מדבר סרה בשופט ליאני,שניהל את המשחק,ואף ממשיך בתגובה לאורך הסטטוס ,שלליאני לא כדאי להיפגש איתו ברחוב.
אני מביא כאן את הדברים בדיוק כפי שנאמרו על ידו,במו פיו,הנה.

עד מתי יקראו לכל ערס/פרח עם משרוקית בפה שופט.לדוגמא ליאני אני מאחל ללך דברים איומים ונוראים שאיני מעז להעלות על הדף אבל הוא ככ חד צדדי וצהוב שזה פשוט מגעיל אותי .פנדל שלא היה להפועל ו נבדל שלא היה 4 כרטיסים צהובים..מול אפס של הזבליםהצהובים,וגם זהבי ממש גורם לי לא להעריך אותו בכלל.התנהגות כל כך לא ספורטיבית.שיקח דוגמא מרונאלדו במשחק מול היונייטד..... ואז הבנתי שהוא פשוט ערס, אשכנזי או מזרחי או ספרדי,ערס ! השחקן הכי טוב בארץ והבן אדם הכי חרא בין כל השחקנים.

ובהמשך
Eli Israeli ליאני יא אפס שכמותך.אם אי פעם תתקל בי ברחוב,מוטב שתעבור לצדו השני של הכביש....ואל תשאל למה חתיכת אפס מקופח !
להזכירכם אלי ישראלי,מעבר להיותו אוהד,הוא גם מנחה של תוכניות ספורט בגלי צה"ל,במשך שנים רבות,לא אכפת לי שהוא לא מסתיר את אהדתו להפועל תל אביב,כל שדר או עיתונאי ספורט אוהד קבוצה מסויימת וזה בסדר גמור,אך כשאישיות ציבורית מתבטאת בצורה שמטיפה לאלימות,בעיני זה איום ונורא,למה מה קרה?כולה עוד דרבי,הריי שופטים הם בני אדם ולבטח טועים מדי פעם,וגם אם יהיו 6 או 8 שופטים במגרש ימשיכו להיות טעויות שיפוט,כי הם רק בני אדם.גם בטלויזיה כשמקרינים מהלך בהילוך חוזר,שוב ושוב,לעיתים קרובות מתקשים הפרשנים,לקבל דעה נחרצת,אז ודאי וודאי,כששופט צריך לקבל החלטה בזמן אמת,עם כל הלחץ של השחקנים,העסקנים והאוהדים.זה קשה,אפילו מאוד קשה,וגדולי השופטים בעולם,טעו טעויות,הרבה יותר גדולות,במשחקים הרבה יותר חשובים,מאשר טעות של שופט,בדרבי תל אביבי.
כואבת לי ההטפה הזאת לאלימות ואני הייתי מרחיק את האיש,בשפת הכדורגל,מכל פעילות,לתקופה ממושכת,כי עונשים יכולים וראויים לקבל,לא רק שחקנים מתלהמים,אלא גם אוהדים שכאלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה