יום שני, 23 בדצמבר 2013

בישול ואפיה-אהבה גדולה,האם אני יכול להתפרנס מזה?

מזה שנים מספר אתם נחשפים כאן בבלוג וגם מעל דפי הפייסבוק לאחת מהאהבות הגדולות שלי,בישול ואפיה,אני אוהב לקחת מתכון לצלם ולהסביר ולבסוף גם להנות מהתוצאות,ולגרום הנאה רבה לאלו שטועמים ואוכלים.
הפרנסה שלי היא מעבודות גינון,זהו עסק שקיים כבר 17 שנה וחצי,הקמתי אותו מבלי לדעת דבר וחצי דבר בגינון,בתפעול מכשירים מייכניים ותחזוקת והקמת גינות,לאט לאט למדתי,קראתי והחכמתי ובניתי עסק שתחזק כ300 גינות וסיפק עבודה לכ10 אנשים בו זמנית.
ברבות השנים,מאוד מאוד התאכזבתי מהעובד הישראלי הממוצע,שיצר לנגד עיני תדמית של תחמן ועצלן,אך מעטים מבין אלו שעבדו אצלי היו אנשים ישרים והגונים,שבאו באמת לעבוד נטו ולפרנס את עצמם ואת משפחתם.שרדתי בשוק בגלל היושרה שלי ובשל העובדה שכל תלונה של לקוח טופלה על ידי במהירות ובמסירות,אך כוחותי הנפשיים,להתמודד עם הנ"ל הלכו ואזלו והכייף שהיה לי בעבר הלך ונעלם,כך שמצאתי את עצמי חוזר לנקודת ההתחלה ,שבה עבדתי לבדי,ברוגע ובשלווה.
בימי החורף הקרים והגשומים לפרקים,יש נטייה בקרב לקוחות רבים לוותר או לצמצם את שירותי הגינון,אני לא נכנס כאן לשיקולי הלקוחות,אך לי זה יוצר חור עצום בכיס,שהריי צריך אני להתפרנס גם בחורף,ועל כן,לאחרונה,החלטתי להפוך את אהבתי הנוספת לפרנסה,פניתי אל חבריי בפייסבוק והצעתי להם את מיטב המאכלים שאני אוהב להכין ומכין היטב לקניה,עם מיטב חומרי הגלם ובטריות מושלמת,וגם באספקה עד הבית(בתוספת דמי משלוח)וכעת אני מלא תקווה וציפיה שגם העסק הזה יצליח ושיהיה לו קהל קבוע.המחירים אותם קבעתי מסתמכים על מחירים אותם מצאתי ברשת בעסקים דומים ואני מקווה שהם הוגנים ותחרותיים.
את מיגוון המוצרים0ואתם יכולים לנסות ולאתגר אותי במאכלים נוספים בהם אתם חושקים)ואת המחירים תמצאו כאן למטה וגם את מספר הטלפון שלי,אפשר להשאיר הודעה גם כאן בתגובות ואני אצור קשר עימכם.

הנה מבחר מהתבשילים והמאפים אותם תוכלו להזמין,כאמור המחיר ל1 ק"ג,אלא אם אציין אחרת,כל המוצרים יסופקו בתבניות פלסטיק אטומות,ועוגות בתבניות אינגליש קייק.ניתן לבצע הזמנות גדולות יומיים לפני התאריך המבוקש.
-
סלט חומוס ביתי 30 ש"ח
-
סלט חצילים במיונז-30 ש"ח
-
לחמנייה עגולה-4 ש"ח ליחידה(הזמנה 10 יחידות לפחות)
-
לחמנייה שמינייה-4 ש"ח ליחידה(הזמנה כנ"ל)
-
לחמניות מקמח מלא-4.5 ש"ח ליחיד
-
חלה קלועה 3 צמות-20 ש"ח ליחידה
-
לחם ביתי-22 ש"ח ליחידה,ניתן לקבלו עם תוספות,בעלות של 3 ש"ח לתוספת.                                 
-
תפוחי אדמה חתוכים בתנור-40 ש"ח לק"ג

-
פתיתים אפויים ברוטב עגבניות-40 ש"ח לק"ג
-
אורז עם שקדים וצימוקים-40 ש"ח לק"ג
-
חמין ביתי-55 ₪ למנה כולל בשר בקר,קישקע,תפוחי אדמה,קטניות וביצה.
-
ירכיים בתנור מתובלות ועסיסיות-90 ש"ח לק"ג
-
שניצל מצופה שילדים אוהבים-90 ש"ח
-
קציצות בקר ברוטב עגבניות-95 ש"ח
-
ציפס-40 ש"ח לק"ג
-
עוגת גבינה פשוטה-85 ש"ח לק"ג.
-
עוגת שמרים במילויים שונים בתבנית אינגליש קייק-35 ש"ח ליחידה
-
עוגת שוקולד בתבנית אינגליש קייק-30 ש"ח
-
בייגלס-עם שומשום ופרג-8 ש"ח ליחידה.
-
קוגל ירושלמי-בתבנית אינגלישקייק-35 ש"ח
-
פוקצה עם תוספות-10 ש"ח ליחידה
-
פלאפל ביתי-50 ש"ח.
-קציצת המבורגר 220 גרם בלחמניה גדולה עם בצל,עגבניה,חסה ומלפפון חמוץ-45 ₪
-קציצות עוף ביתיות מטוגנות בשמן-80 ₪ לק"ג(מספיק ל3 אנשים לפחות)

-דג פורל בתנור אפוי בנייר כסף-60 ₪ ליחידה.
-
התשלום במזומן בלבד,ובמעמד קבלת המוצר.
-
כאמור זאת רק רשימה חלקית,ניתן ורצוי לבקש מאפים ותבשילים נוספים ואם אוכל אכין ואתמחר.
-
המחירים מתיימרים להיות הוגנים ועל פי מחירי השוק בתחום,והם גם ייבחנו לאורך זמן ,תוך הבטחת טריות,איכות ועמידה מדוייקת בהזמנה.בתיאבון!!!
אודה לכל מי מחברי שישתף.
טלפון להזמנות-אבי שקדי 0574448055

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה