יום שלישי, 5 במאי 2015

טיול למערב ארה"ב היום הראשון

טסנו לארה"ב לטיול של 21 יום,מדי יום אסקר כאן את מה שעשינו בו.
טיסה עם חברת אלעל.הזמן חולף בעצלתיים,קצת ישנים,קצת קוראים,קצת רואים סרטים,קצת אוכלים.לזכות חברת אלעל ייאמר שהם עושים הכל על מנת שהטיסה תעבור בנעימות.אפילו כתבתי שיר לדיילות הנחמדות והן קבלו לי בצלחת קינוחים טעימה.
נוחתים,עוברים את תהליך הכניסה,עובדי מחלקת ההגירה שואלים קצת שאלות,כלב מריח לך את המזוודות ובסוף זה נגמר,יוצאים ומחכים לשאטל שיקח אותנו למשרדי חברת השכרה,והוא אכן מגיע אחרי דקות ספורות.הרכב שלקחנו הוא מסוג פול סייז ואתה יכול לבחור איזה רכב שאתה רוצה בקטגוריה הזאת מבין שתי שורות עמוסות ברכבים,בחרנו ביונדאי סונטה,שנראה לי שהיא מקבילה של יונדאי 35 או 40 בארץ,כי בשנים האחרונות לא ראיתי אצלנו סונטות חדשות,הרכב גדול ומרווח ומספק לנו את כל צרכינו. 
מתחילים בנסיעה דרומה לכיוון סאן דייגו.אוטוסטרדה רחבת ידיים מקבלת את פנינו עם 4 נתיבים בכל צד.תוך פחות משעתיים אנחנו בסאן דייגו,שבנויה על גבעות ויש בה מלא עצי אקליפטוס,מה גם אצלם היו ביצות?
נסענו לפארק בלבואה,זהו פארק ענק שמכיל בתוכו מספר גדול של מתחמים כמו גן החיות של סאן דייגו,מוזיאונים שונים,גן בוטני,חצרות ספרדיות,תיאטרון,והכל טבול בגנים צבעוניים מעוצבים להפליא,אפשר לסור למרכז המידע ולקבל עזרה ידידותית מאחד מהפנסיונרים החביבים שעובדים במקום.מציע לא לוותר ולהקדיש לפחות שעתיים(אם לא נכנסים לגן החיות כמונו)מסביב מתחמי חניה חופשית ענקיים בגודלם.
לאחר הפארק ולקראת צהריים,המשכנו לעיר העתיקה של סאן דייגו,שזה מתחם ענק שמשחזר את סאן דייגו בצורה מדוייקת ומרשימה כפי שהיתה לפני 150 שנה.אל תחמיצו את מוזיאון השריף שנמצא ממש בכניסה לעיר בצד ימין ובו תצוגה של מכוניות משטרה שיצאו משרות,תא כלא,כלי נשק,משרד השריף ועוד והכל בחינם.
צהריים אכלנו במסעדה מקסיקנית בשם מיגל,עם אוכל מקסיקני מקורי,ובתור פתיח מקבלים צלחת ענקית של נאצוס עם מטבלים,ואחר כך טורטיות ממולאות שעועית טחונה,אבוקדו,סלטים ועוד,מומלץ.המחיר-לשני סועדים-34 דולר.
הכתובת סאן דייגו אווניו 2444.
בעיר העתיקה משחזרים כאמור את מבני הציבור הישנים,כמו בית המלון,הבנק,חנות הטבק,התיאטרון,רק שהיום יש בהם גם חנויות מזכרות או מסעדות,האווירה מקסימה וכדאי מאוד לבקר.
לסיום היום הגענו לחדר שהזמנו מבעוד מועד מאתר בוקינג ונקרא best western lemplight inn&suites שנמצא מרחק של 15 דקות נסיעה מהעיר העתיקה בתוך שכונת מגורים שקטה.החדר לא גדול ובו שתי מיטות קינגסייז נוחות מאוד,ישנו כמו דובים בשנת חורף.הכל נקי ומצוחצח וגם ארוחת הבוקר כולל ופל בלגי להכנה עצמית טובה ומשביעה(לא כוללת ירקות)המלון נמצא בשדרות el cajon 64 והמחיר ללילה הוא 100$ לזוג לא כולל מס.
הניווט נעשה באמצעות ווייז ובינתיים הוא ללא דופי 














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה