יום חמישי, 7 במאי 2015

טיול למערב ארה"ב היום השלישי

את היום הזה התחלנו בנסיעה מזרחה לכיוון הגרנד קניון,כשהמטרה היא להגיע עד לעיירה kingman שהיא העיירה שממנה התחיל כביש 66 שזאת האוטוסטרדה הראשונה שהיתה בארה"ב.
לאט לאט הנוף משתנה ומזג האויר מתחמם,ובעוד שבתחילת הדרך טפטף מעט,עם ההתקדמות העננים נעלמים ומתחילים לחוש ברוח מזרחית חמה והטמפרטורות עולות.
לאחר מספר שעות של נסיעה נינוחה וחדגונית הנוף הופך הררי יותר ואני מרגיש כאילו אני בדרך לאילת רק שהמרחבים כאן הם אין סופיים.אנחנו עוצרים בעיירה barstow שהיא מעין נווה מדבר ובה מוצאים להפתעתנו מרכז מסחרי ענק עם המון חנויות מותגים במחירי outlet ועל זה קשה לנו לפסוח,אז מבלים כאן איזה שעה-שעה וחצי וגם אוכלים צהריים במסעדת פנדה,שהיא רשת של מזון מהיר סיני.
ממשיכים לנסוע ובהמלצה שקיבלנו יורדים מהכביש הראשי לדרך 66 ליד העיירה needls כשפנינו לעיירה oatman וזו גולת הכותרת של הטיול היום,עיירת מערב פרוע שברחובה הראשי,האחד והיחיד מסתובבים חופשי עשרות חמורים באין מפריע,בוחנים את המכוניות ואת התיירים שמגיעם לכאן בעיקר כדי לצלם,העיירה היתה עיירת כורים עד שנות ה30 של המאה העשרים וככזאת נשארה,היום בתי העיירה משמשים חנויות מזכרות.
משם ממשיך הכביש עד ליעד שלנו בדרך צרה ופתלתלה,אבל יפהפיה,מרחק של כ20 מייל בערך עד ליעד שלנו.נוף הררי עם צורות וצבעים יוצאי דופן מכל צד.
מגיעים לעיירה kingman ולנקודת הלינה שלנו במוטל שנקרא el trovatore ולמרבה הפלא מגלים שהוא מנוהל על ידי ישראלי לשעבר בשם סם,שגר לפני 35 שנה בקיבוץ גלאון ומאז עזב לארה"ב עשה וניהל עסקים עד שהגיע לכאן לפני 3 שנים והקים את המוטל הזה שהוא מבנה ארוך וישן כשכל חדר מכיל תמונות של כוכב קולנוע אחר,אנחנו לנים בחדר של ג'יימס דין.המיטה נוחה וטובה וזה חשוב,מעבר לכך החדר קצת מיושן וחדר המקלחת פשוט מוזנח,אבל נקי.סם,הוא אינצקלופדיה מהלכת,ומפליג בסיפורים לכל מי שמעונין להתקבץ סביב כסא המנהלים המסתובב שלו,כשגם אשתו האמריקאית משלימה פרטי מידע,להגיע ולו רק בשביל להתענג עליו ועל הידע הרב שלו.,הכתובת היא 1440 east andy devine ave






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה