יום שבת, 9 במאי 2015

טיול למערב ארה"ב היום החמישי

אנחנו עוזבים בבוקר את העיירה ויליאמס לאחר ארוחת בוקר סבירה,בכלל התאהבתי במתקן שאיתו מכינים באופן עצמאי וופל בלגי ונמצא במרבית המוטלים שמספקים ארוחת בוקר אמריקאית.
בתוך כשעה של נסיעה אנחנו מגיעים כ2 מייל מהגראנד קניון לtusayan שזה מרכז מבקרים גדול ובו אנחנו רואים באולם ענק על מסך ענק סרט מדהים ביופיו על הגראנד קניון,כרטיסים רוכשים במקום(הגענו עם קופון שקיבלנו במרכז המבקרים בקינגמן וקיבלנו הנחה)המקום גם משמש נקודת יציאה והירשמות לטיולים מסוגים שונים בגראנד קניון,לאחר מכן מגיעים לכניסה לפארק ובה רכשנו כרטיס כניסה משולב לקניונים הלאומיים למשך כשנה בעלות של 80 דולר,ממשיכים לנסוע ומגיעים אחרי כמה קילומטרים לבנין המרכזי של הקניון,ממנו יוצאים בכל כמה דקותאוטובוסים עם נהגים ידידותיים ומסבירי פנים והללו עוצרים בנקודות תצפית שונות ברחביי הקניון ועם סיום פעילותך בנקודה אתה מחכה בתחנה ותוך דקות ספורות מגיע אוטובוס נוסף,ישנם כמה מעגלי אוטובוסים ואני ממליץ שאם הגעתם ליום אחד בלבד,להתחיל בקו האדום שהוא הארוך ביותר אך ממנו ניתן לראות גם את זרימת נהר הקולורדו.
מזג האויר היה גרוע,מטחים של ברד בצורת פתיתי קלקר ואחר כך גם שלג קידמו את פנינו והראות היתה גרועה,אבל לא ויתרנו ובכל זאת הוצאנו כמה תמונות יפות כמזכרת.
אגב,ניתן לישון גם בפארק עצמו,המחיר גבוה מאוד,אבל זה חוסך זמן.
כמובן שניתן גם לאכול במרכז ההסעדה ולרכוש מזכרות,בכלל הפארק הזה מתופעל בצורה נפלאה.
בשעות הצהריים המאוחרות יצאנו מהפארק לעבר יעדנו הבא,העיירה פייג',הדרך נפלאה,מכל עבר מתנשאים הרים צבעוניים ומרהיבים ולעיתים גם רואים את ההתחתרות של נהר הקולורדו שמלווה אותנו בדרך.
מגיעים אל הצימר של ג'ים בשעה שש בערב,הוא כבר מחכה לנו בחיוך מפה לפה,וישר מתחיל להסביר ולנדב שפע של מידע.מזג האויר גרוע,נקווה שמחר יתבהר.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה