יום רביעי, 29 ביולי 2015

מסעדת פסטה לוקו בחדרה

לפני כחודשיים פתח גלעד וזנה,שף מקצועי,שעבד עד לאחרונה בחברת הקייטרינג "אבשה" ביחד עם אשתו החביבה,עדי,את מסעדת "פסטה לוקו" ברחוב הלל יפה 21 בחדרה,מסעדה בניחוח איטלקי עם מתכונים ידועים ומוכרים ועם מתכונים חדשים שהביא עמו גלעד מאיטליה.
היום ביקרנו על פי הזמנתם במסעדה ויצאנו מאושרים,מאושרים על כך שגם בחדרה יש מסעדה איטלקית מעולה ובמחירים שמתאימים לחדרה,אך ללא שום פשרות על חומרי הגלם.
המנות שדגמנו,היו שונות ומשונות ולכל אחת טעמים מיוחדים משלה
ואלו הן.

          התחלנו עם סלט קפריזה שמכיל עגבניות שרי ורגילות עם פסטו,מוצרלה,קרוטונים פריכים ומתובלים היטב והרבה הרבה שום חי,פרוס דק,אבל עם הרבה הרבה נוכחות,הסלט היה טעים ומרענן,מחירה של מנה זו הוא 20 שקלים.

המשכנו עם פוקצה דקיקה ועליה עגבניות שרי ומוצרלה,מנה זאת היתה טעימה אך לא הותירה רושם מיוחד-מחירה 15 שקלים.

בהמשך קיבלנו פיצה פוטנסקה,שהיא היתה מאוד יחודית ונרקמה במוחו הקודח של גלעד והכילה צלפים,זיתי קלמטה,פרוסות שום טרי דקיקות,אנשובי,פלפל קלוי ותרד קצוץ,המנה שמרה על איזון נפלא בין הבצק הדקיק למעטה שמעליו וכל ביס נתן עיקצוץ וטעם אחר בפה.מנה נהדרת שעלותה-32 שקלים.

המנה הבאה היתה לדעת כולנו היוצאת דופן ונפלאה מכולן,היה זה ניוקי סלק ממולא בגבינות ריקוטה ורמיזן ועם רוטב עגבניות מיובשו,חמאת מרווה ופטריות פורטובלו.הניוקי היה נימוח ועדין וטעמיו הועשרו על ידי הרוטב הסמיך והנפלא-מחיר מנה זו-40 שקלים והיא אחת היקרות בתפריט.

קינחנו(למרות הקינוחים האיטלקיים כמו הטיראמיסו)במאפה הבית שהוא בצק עדין מגולגל ובתוכו מרוח בנדיבות ממרח שוקולד השחר.המנה הזאת הזכירה לגלעד את ילדותו והאמת שגם לנו,מנת קינוח נהדרת,קראנצית ועשירה בטעמים.מחירה-19 שקלים לכ5-6 גלילים שכאלו.

המסעדה כשרה ופתוחה כל יום בין השעות 0930-2200 ובימי שישי מ0900-1500,בשבת המסעדה סגורה.ניתן לשבת בפנים על הדלפק ולחזות בגלעד מפליא בהכנת המנות ממש לפנייך או לשבת בחוץ ליד אחד מהשולחנות.

אפשר להזמין בטלפון ולעבור לקחת,אפשר גם לקבל משלוח הביתה,מאוד מצא חן בעיני שהפיצה על אף היותה בקרטון,נארזה גם בנייר כסף,לשמירה על החום.
מספר הטלפון להזמנות הוא-046936305

ההמלצה שלי,רוצו למקום,אוכל ושרות ברמה גבוהה ביותר ובמחירים זולים ושווים לכל נפש וממיטב חומרי הגלם,שווה לפרגן כדי שישארו איתנו עוד הרבה שנים טובות.














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה